تجارت

ساخت وبلاگ

بسياري از مشتريان و خريداران دوربين مداربسته، بين قيمت و كيفيت محصول دودل و متردد مي شوند و نمي توانند انتخاب درستي داشته باشند، دراين شرايط بهتر است به مشاور مراجعه كنند و از او راهنمايي بگيرند . بعضي از وب سايت ها هم هستند كه بر اثر نصب دوربين يا فروش آن، تجربه بدست آورده اند و تجربه خود را از طريق وب سايت ها به اشتراك مي گذارند. انتخاب دوربين مراحلي دارد كه به آن اشاره مي كنيم.

  • ·         انتخاب نوع دوربين با توجه به مكان مورد نظر

اينكه در چه مكاني از دوربين مداربسته ميخواهيد استفاده كنيد؟ آيا موقعيت مورد نظرتان وسيع است يا وسعت آن كم است؟ براي محيط اداري ميخواهيد يا درب منزل؟ پس بهتر است قبل از انتخاب دوربين شرايط مكاني سنجيده گردد.

 

  • ·         تعيين نوع دوربين

پس از تعيين موقعيت قرارگيري دوربين، حال بايد ببينيد چه دوربيني نياز داريد

از نظر نوع سيگنال: 1)آنالوگ  2)IP  3) دو منظوره

از نظر ظاهري: 1)دام 2)صنعتي 3)مينياتوري 4)مادون قرمز 5)اسپيد دام

از نظر پوشش: 1) ضدآب 2) مخفي 3) قاب فانتزي

 

  • ·         بودجه و هزينه لازم براي خريد دوربين

دراين قسمت اينكه كيفيت و كارايي دوربين براي شما اهميت دارد يا قيمت آن مشخص مي شود. براي مثال دو برند هايك و داهوا، هر دو از برند هاي معتبر بين المللي هستند، اما قيمت آن ها متفاوت است. قيمت دوربين هايك ويژن بيشتر از قيمت دوربين داهوا است پس اگر قيمت و هزينه براي شما مهم است و ميخواهيد كمتر هزينه كنيد، دوربين داهوا خريداري كنيد اما اگر هزينه زياد براي شما مهم نيست، دوربين هايك ويژن را خريداري بفرماييد.

 

  • ·         برند بودن دوربين مداربسته

در هر حالتي، براي خريد هر محصولي بهتر است با كيفيت ترين آن محصول را خريداري بفرماييد. اينكه محصولي را در سطح بين الملل بپذيرند و در كشورهاي مختلف به پخش و توزيع آن بپردازند يعني برند بودن. اما تعداد زيادي از اين محصولات برند دوربين مداربسته در بازار است، چطور مي توان تشخيص داد كدام كيفيت بهتري دارد؟ شما در اينجا با مقايسه قيمت دوربين مداربسته و صحبت با افراد با تجربه، مي توانيد به كيفيت آن پي ببريد.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 239 تاريخ : چهارشنبه 29 مرداد 1399 ساعت: 13:49

دوربین مداربسته بی سیم، تصاویر را از طریق بی سیم به نقاط مورد نظر ارسال می کند و برای تامین برق از کابل استفاده میکند. برای مکان هایی که امکان سیم کشی در آنها وجود ندارد مناسب تر است و به دلیل صرف زمان کم برای نصب میان خریداران محبوب می باشد. دو نوع دوربین بی سیم وجود دارد، آنالوگ و دیجیتال

آنالوگ:

استفاده از این دوربین ها محدود شده است. دوربین‌های بی سیم آنالوگ در کنار سادگی و ارزان قیمت بودن اشکالات زیادی دارند که کاربرد آن‌ها را محدود می‌کند. در مرحله اول سیگنال این دوربین‌ها به شدت به شرایط محیطی و نویزهای الکترومغناطیسی حساس است. در واقع در صورتی که موانع موجود در راه زیاد باشند یا شرایط جوی مرطوبی در محل وجود داشته باشد سیگنال دوربین به شدت افت خواهد کرد.

در مرحله دوم برندهای معتبر دوربین‌های مداربسته امروزه کمتر تمایلی برای تولید این دسته از دوربین‌های نشان می‌دهند و تنها دوربین‌های بی سیم قابل دسترسی در بازار ایران دوربین‌های با برندهای ناشناخته است که معمولاً عمر مفید بالایی نیز ندارند

دیجیتال:

دوربین‌ بیسیم دیجیتال معمولاً از تکنولوژی Wifi برای ارسال اطلاعات استفاده می‌کنند. این دوربین‌ها دارای نقاط قوتی نسبت به نوع آنالوگ هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به پهنای باند بیشتر برای انتقال اطلاعات، تأثیر پذیری کمتر از نویز الکترومغناطیسی و...

علاوه بر قیمت دوربین مدار بسته، هزینه دستگاه ضبط تصاویر و لوازم جانبی مانند کابل، اتصالات، برق اضطراری و هزینه کار و راه اندازی را در نظر بگیرید. میتوانید با کمک مشاورین این هزینه هارا برآورد کنید و دوربین مورد نظر خود را خریداری فرمایید.

شرکت دوربین مارکت ارائه دهنده دوربین های مدار بسته، دستگاه دی وی آر و پکیج های دوربین مدار بسته و کابل های رابط می باشد. دوربین مارکت مشاور، طراح و مجری است و به صورت آنلاین خدمات رسانی می نماید.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 261 تاريخ : يکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت: 19:37

داهوا، در عرضه تولید محصولات الکترونیک در جهان و بالاترین فروش در میان کمپانی های صاحب نام تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی است و دوربین داهوا در 95 کشور دنیا دارای نمایندگی فروش و پخش است.

داهوا یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات امنیتی در دنیاست.

کمپانی داهوا در سال 2002 کار خود را در چین آغاز کرد و در ذیل به محصولات این شرکت اشاره شده است

  • دوربین های مداربسته تحت شبکه
  • دوربین های مداربسته HD cvi
  • دوربین های مداربسته چند وجهی
  • دستگاه های ان وی آر (Dahua NVR)
  • دستگاه های رکوردر چندوجهی (Dahua XVR)
  • سیستم های کنترل تردد , تجهیزات شبکه و سوئیچ ها
  • تجهیزات رادیویی و مایکرو
  • تجهیزات اعلام سرقت و پهباد و درون

داهوا در کشور دنیا دارای نمایندگی فروش و  پخش است. داهوا که در ادبیات تجارت بین المللی با نام Dahua Security  شناخته می شود به دلیل سبد بزرگ کالاهای متنوع و قیمت مناسب نسبت به دیگر تولید کنندگان تجهیزات حفاظتی توانسته چندین سال از طرف نشریات معتبر و سازمان های بین المللی به عنوان بالاترین رتبه فروش دست پیدا کند. در بازار ایران , داهوا توسط نمایندگان رسمی این شرکت توزیع می شود.

دوربین مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001  سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالا در اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد .

محصولات داهوا به طور گسترده در خرده فروشی ها، مدارس، هتل ها، بانک ها، بیمارستان ها، ساختمان های اداری، بزرگراه ها، عوارضی ها (کنترل ترافیک) استفاده می شود.

شرکت دوربین مارکت ارائه دهنده دوربین های مدار بسته، دستگاه دی وی آر و پکیج های دوربین مدار بسته و کابل های رابط می باشد. دوربین مارکت مشاور، طراح و مجری است و به صورت آنلاین خدمات رسانی می نماید.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 195 تاريخ : شنبه 25 مرداد 1399 ساعت: 20:24

 

مزایا و معایب استفاده از دوربین مداربسته بی سیم

نصب راحت یکی از مزیت های این دوربین ها است. دوربین های آنالوگ و تحت شبکه برای نصب نیاز به استفاده از سیستم برق رسانی محل کار شما و نصب سیستم شبکه هستند. برای نصب دوربین های معمولی نیازمند فرد متخصص به این عمور هستید. کسانی که تغییر مکان می دهند و جای ثابت ندارند برایشان استفاده از دوربین مداربسته بی سیم بسیار بهتر از دوربین های دیگر است. جابجایی این دوربین بسیار ساده است. با استفاده از دوربین مدار بسته بیسیم به راحتی در هرجای که هستید به وسیله تبلت یا هر دستگاه دیگری به راحتی می‌توانید به شبکه دوربین خود متصل شوید و تصاویر زنده از محل کار خود را داشته باشید.

در کنار مزایای خوبی که این نوع دوربین های وایرلس دارند؛ در زمان استفاده از آنان مشکلاتی هم به وجود می‌آید. این دوربین ها برای ضبط نیازمند اتصال بدون قطع به سیستم اصلی شما هستند. اگر این اتصال قطع شود این دوربین ها قادر به فیلمبرداری نخواهند بود. زمانی که دوربین شما بطور کامل بیسیم است باید هر چند ساعت یکبار باتری آن تعویض گردد؛ این مورد یکی از دیگر مواردی است که استفاده از این نوع دوربین ها را برای ما سخت می‌کند.

مورد دیگری که توجه به آن مهم است محدودیت آنتن دهی این دوربین هاست. دوربین های بیسیم باید به سیستم اصلی نزدیک باشند تا ارتباط آنان قطع نشود. حداکثر فاصله‌ای که این دوربین ها می‌توانند از سیستم اصلی دور شوند 150 متر است که این فاصله نسبتاً کمی به دوربین های آنالوگ و تحت شبکه معمولی است

میزان آنتن دهی دوربین‌های مدار بسته بیسیم در شرکت‌ها بسیار پایین می‌آید. دلیل این مسئله نوع مصالحی ساختمانی ای است که در زمان ساخت دیوارها استفاده شده است. از مهم ترین معایب استفاده از دوربین های مدار بسته بیسیم امنیت پایین آنان است. این مدل سیستم ها که از وای فای استفاده می‌کنند بسیار راحت در خطر هک قرار می‌گیرند.

نکته نهایی اینکه قیمت دوربین مدار بسته بستگی به نوع آن، برند و کارکردش دارد و قیمت زیاد یا کم عیب محسوب نمی شود مگر اینکه تقلبی باشد.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 270 تاريخ : سه شنبه 21 مرداد 1399 ساعت: 15:19

خرید دوربین مداربسته و دقت در خرید به دلیل امنیتی بودن، بسیار مورد اهمیت واقع شده است. اما درهنگام خرید، باید به چه مواردی دقت کرد؟

ابتدا باید گفت که در هنگام خرید از کسی مشورت بگیرید یا در مورد کالای خود تحقیق کنید و اطلاعاتی در مورد آن کسب کنید.

میزان بودجه شما برای خرید دوربین مداربسته

اگر بودجه شما برای خرید کم است از دوربین آنالوگ استفاده کنید، اگر برای هزینه  سقفی تعیین نکرده اید دوربینIP  خریداری فرمایید اما اگر دوربین با کیفیت و هزینه مناسب می خواهید دوربین AHD بخرید.

 

انتخاب برند تجهیزات دوربین مداربسته

استفاده از برند های بین المللی و تایید شده بهتر از استفاده از برند های نامشخص است و گاهی به دلیل خرید قیمت پایین ممکن است سرتان کلاه برود پس خرید دوربین برند با قیمت خودش و کیفیت بالا مناسب تر از موارد دیگر است.

 

انتخاب نوع دوربین

در انتخاب دوربی بهتر است تنها معیارتان قیمت نباشد، کیفیت داشتن دوبین مداربسته و مناسب بودن برای آن مکان بهتر از خرید دوربین بیکیفیت به دلیل هزینه هاست. حال باید بدانید دوربین را برای چه محلی می خواهید؛ برای ساختمان مسکونی، واحد تجاری، اداری و صنعتی

 

بی سیم یا باسیم بودن دوربین

گاهی افراد به دلایلی نمیخواهند د رآن مکان سیک کشی و کابل کشی کنند یا شاید از سیم کشی و شلوغی خوششان نمی آید، بهتراست از دوربین مداربسته بی سیم استفاده کنند.

 

راهنمایی و مشاوره از متخصصان

همه افراد تخصص کافی در همه چیز را ندارند و هر کس در کار و حرفه خودش متخصص است و همیشه بهتر است با کسی که تخصص کافی دارد مشورت کند و یا از او کمک بگیرد. متخصصان و مشاورین دوربین مارکت، شبانه روز در حال خدمات رسانی به مشتریان و مخاطبان خود است و شما می توانید بهترین خرید را با کمک پرسنل دوربین مارکت داشته باشید.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 231 تاريخ : سه شنبه 14 مرداد 1399 ساعت: 14:49

دوربین مدار بسته برای نظارت بر محیط استفاده می شود. اولین دوربین های مداربسته در سال 1913در آمریکا مورد استفاده قرار گرفتند و مخترع  آن والتر بروش است. دوربین های مدار بسته را از جهت های مختلفی تقسیم بندی کرده اند؛ نوع سنسور، نوع سیگنال خروجی، نوع انتقال تصاویر، از نظر شکل ظاهری و کاربرد و در نهایت از نظر محل استفاده دوربین که هر کدام به صورت مجزا تقسیم بندی خود را دارد. مثلا از لحاظ نوع سیگنال خروجی، آنالوگ باشد یا آی پی؛ از نظر شکل، بولت باشد یا اسپید دام؛ از نظر نوع سنسور، سی سی دی باشد یا سیماس و تقسیم بندی های دیگر. برای خرید دوربین مدار بسته به فردی نیاز است تا در مورد نوع دوربین و قیمت دوربین مدار بسته به شما راهنمایی و مشاوره دهد که افرادی هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری خدمت رسانی می کنند. با مرجعه به سایت فروش هم می شود از خصوصیات و قیمت دوربین مداربسته مطلع شد اما در هر صورت به دلیل تنوع در نوع دوربین ها، جنس و کاربردشان بودن مشاور نزد شما بهتر و مفید تر است.   عده ای برای نصب دوربین مدار بسته خودشان اقدام می کنند و عده ای هم با مراجعه به کارشناس نصب ، کار را به کاردان آن می سپارند. ما دراینجا مختصرا درمورد نصب دوربین مدار بسته توضیح می دهیم، بهترین کار برای نصب سپردن به کارشناس است اما داشتن اطلاعات در مورد آن خالی از لطف نیست و بهتر است مواردی را بدانید تا در صورت برخورد با مشکل از آن با خبر باشید.

 

  • بازدید از محل نصب دوربین و تایید آن برای نصب
  • تعداد دوربین ها
  • نوع دوربین براساس محل استفاده از آن
  • بازدید از محلی مناسب برای کنترل و تایید آن
  • محل عبور کابل های دوربین
  • محل تغذیه دوربین
  • کابل کشی
  • تنظیم سیم کشی
  • تنظیم نمایش و ضبط
  • تنظیم دوربین و تصاویر
تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 266 تاريخ : دوشنبه 13 مرداد 1399 ساعت: 20:30

دوربین مداربسته بی سیم از انواع دوربین های مدار بسته است که اطلاعات و تصاویر را بدون نیاز به کابل ارسال می کند و از یک یا دو کابل برای تامین انرژی استفاده می کند.

دوربین‌های مداربسته بی سیم به واسطه هزینه‌ها و زمان نصب پایین‌تر، در بین کاربران امروزی بسیار محبوب هستند. استفاده از دوربین‌های بی سیم امکان نصب دوربین در مکان‌هایی که امکان سیم کشی ندارند را فراهم می‌کنند.

شیائومی (Xiaomi) برندی نوظهور در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی است، این شرکت در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و با تولید محصولات باکیفیت و متنوع، به سرعت سهمی از بازار را از آن خود کرد. از جمله محصولات متنوع شیائومی میتوان به گوشیهای موبایل و لوازم جانبی اشاره کرد

دوربین مدار بسته شیائومی ازجدیدترین دوربین‌های تحت شبکه‌ی این شرکت است. این دوربین برای استفاده در محیط‌های سرپوشیده مناسب است و نباید در معرض آب قرار بگیرد. با دریافت اپلیکیشن مخصوص شیائومی و نصب آن روی سیستم‌عامل‌های اندروید و Ios ، می‌توانید گوشی هوشمند خود را به دوربین متصل کنید. این دستگاه از ابعاد نسبتا کوچکی برخوردار است و به‌راحتی در هر مکانی قابل استفاده است. به‌کمک قطعات مخصوصی که در بسته‌بندی محصول به کاربر ارائه می‌شوند، امکان نصب و استفاده از دوربین به صورت دیواری و سقفی نیز وجود دارد. یکی دیگر از خصوصیات کلیدی این دوربین، قابلیت دید در شب است. این دوربین با ویژگی اینفرارد می‌تواند تا فاصله 9 متر را در فضای کم‌نور تحت پوشش قرار دهد؛ همچنین این دستگاه به میکروفون و اسپیکر داخلی مجهز است. شیار حافظه‌ی این دستگاه از کارت‌های حافظه نوع MicroSD تا ظرفیت 64 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. شیار حافظه در قسمت پایین لنز دوربین قرار دارد و برای دسترسی به آن باید قسمت حاوی لنز را به سمت بالا حرکت دهید. با داشتن سری قابل حرکت، این دوربین شیائومی می‌تواند تا میزان 115 درجه به بالا و پایین دید داشته باشد. چرخش 360 درجه افقی نیز دید کاملی را از محیط اطراف در اختیار کاربر می‌گذارد. تصاویر این دستگاه از کیفیت FULL HD برخوردار است که برای کاربرد این دستگاه بسیار رضایت‌بخش است.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 315 تاريخ : شنبه 11 مرداد 1399 ساعت: 18:51

شرکت داهوا ارائه دهنده خدمات و محصولات نظارت تصویری می باشد. داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد. داهوا دارای چهار مؤسسه تحقیقاتی می‌باشد که عبارتند از مؤسسه فناوری پیشرفته، مؤسسه Big Data ، مؤسسه Chip و مؤسسه Video Cloud ، و همچنین از بیش از ۶۰۰۰ مهندس و کارشناس فنی تحقیق و توسعه که بر روی فناوری‌های روز در هوش مصنوعی ،IoT , Cloud services، ویدئو، امنیت سایبری، اطمینان از نرم‌افزار و دیگر فناوری‌ها کار می‌کنند بهره می‌گیرد. داهوا بیش از ۸۰۰ اختراع را تا سال ۲۰۱۶ به ثبت رسانده است. در سال ۲۰۱۵، شرکت داهوا رتبه دوم دنیا در داشتن بیشترین سهم از بازار در نظارت تصویر را از آن خود کرد. در عین حال، این نخستین شرکت امنیتی چینی است که استاندارد فناوری جهانی HDCVI را تأسیس نمود. علاوه بر این، داهوا در 10 شرکت برتر در ۲۰۱۷ رتبه سوم را کسب کرده‌است.

هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فرآهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت های این شرکت در دو سال اخیر در  زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و … نیز بوده است.

شرکت دوربین مارکت ارائه کننده دوربین مدار بسته، دستگاه دی وی آر و پکیج های دوربین مدار بسته و کابل های رابط می باشد. دوربین مارکت مشاور، طراح و مجری است و به صورت آنلاین خدمات رسانی می نماید. همچنین دوربین های مداربسته برند در شرکت دوربین مارکت، همراه با مشاوره توسط کارشناسان، نصب می گردد.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 251 تاريخ : چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت: 20:11

شرکت داهوا ارائه دهنده خدمات و محصولات نظارت تصویری می باشد. داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد. داهوا دارای چهار مؤسسه تحقیقاتی می‌باشد که عبارتند از مؤسسه فناوری پیشرفته، مؤسسه Big Data ، مؤسسه Chip و مؤسسه Video Cloud ، و همچنین از بیش از ۶۰۰۰ مهندس و کارشناس فنی تحقیق و توسعه که بر روی فناوری‌های روز در هوش مصنوعی ،IoT , Cloud services، ویدئو، امنیت سایبری، اطمینان از نرم‌افزار و دیگر فناوری‌ها کار می‌کنند بهره می‌گیرد. داهوا بیش از ۸۰۰ اختراع را تا سال ۲۰۱۶ به ثبت رسانده است. در سال ۲۰۱۵، شرکت داهوا رتبه دوم دنیا در داشتن بیشترین سهم از بازار در نظارت تصویر را از آن خود کرد. در عین حال، این نخستین شرکت امنیتی چینی است که استاندارد فناوری جهانی HDCVI را تأسیس نمود. علاوه بر این، داهوا در 10 شرکت برتر در ۲۰۱۷ رتبه سوم را کسب کرده‌است.

هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فرآهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت های این شرکت در دو سال اخیر در  زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و … نیز بوده است.

شرکت دوربین مارکت ارائه کننده دوربین مدار بسته، دستگاه دی وی آر و پکیج های دوربین مدار بسته و کابل های رابط می باشد. دوربین مارکت مشاور، طراح و مجری است و به صورت آنلاین خدمات رسانی می نماید. همچنین دوربین های مداربسته برند در شرکت دوربین مارکت، همراه با مشاوره توسط کارشناسان، نصب می گردد.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 262 تاريخ : چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت: 20:11

شرکت داهوا ارائه دهنده خدمات و محصولات نظارت تصویری می باشد. داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد. داهوا دارای چهار مؤسسه تحقیقاتی می‌باشد که عبارتند از مؤسسه فناوری پیشرفته، مؤسسه Big Data ، مؤسسه Chip و مؤسسه Video Cloud ، و همچنین از بیش از ۶۰۰۰ مهندس و کارشناس فنی تحقیق و توسعه که بر روی فناوری‌های روز در هوش مصنوعی ،IoT , Cloud services، ویدئو، امنیت سایبری، اطمینان از نرم‌افزار و دیگر فناوری‌ها کار می‌کنند بهره می‌گیرد. داهوا بیش از ۸۰۰ اختراع را تا سال ۲۰۱۶ به ثبت رسانده است. در سال ۲۰۱۵، شرکت داهوا رتبه دوم دنیا در داشتن بیشترین سهم از بازار در نظارت تصویر را از آن خود کرد. در عین حال، این نخستین شرکت امنیتی چینی است که استاندارد فناوری جهانی HDCVI را تأسیس نمود. علاوه بر این، داهوا در 10 شرکت برتر در ۲۰۱۷ رتبه سوم را کسب کرده‌است.

هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فرآهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت های این شرکت در دو سال اخیر در  زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و … نیز بوده است.

شرکت دوربین مارکت ارائه کننده دوربین مدار بسته، دستگاه دی وی آر و پکیج های دوربین مدار بسته و کابل های رابط می باشد. دوربین مارکت مشاور، طراح و مجری است و به صورت آنلاین خدمات رسانی می نماید. همچنین دوربین های مداربسته برند در شرکت دوربین مارکت، همراه با مشاوره توسط کارشناسان، نصب می گردد.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 251 تاريخ : چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت: 20:11

شرکت داهوا ارائه دهنده خدمات و محصولات نظارت تصویری می باشد. داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد. داهوا دارای چهار مؤسسه تحقیقاتی می‌باشد که عبارتند از مؤسسه فناوری پیشرفته، مؤسسه Big Data ، مؤسسه Chip و مؤسسه Video Cloud ، و همچنین از بیش از ۶۰۰۰ مهندس و کارشناس فنی تحقیق و توسعه که بر روی فناوری‌های روز در هوش مصنوعی ،IoT , Cloud services، ویدئو، امنیت سایبری، اطمینان از نرم‌افزار و دیگر فناوری‌ها کار می‌کنند بهره می‌گیرد. داهوا بیش از ۸۰۰ اختراع را تا سال ۲۰۱۶ به ثبت رسانده است. در سال ۲۰۱۵، شرکت داهوا رتبه دوم دنیا در داشتن بیشترین سهم از بازار در نظارت تصویر را از آن خود کرد. در عین حال، این نخستین شرکت امنیتی چینی است که استاندارد فناوری جهانی HDCVI را تأسیس نمود. علاوه بر این، داهوا در 10 شرکت برتر در ۲۰۱۷ رتبه سوم را کسب کرده‌است.

هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فرآهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت های این شرکت در دو سال اخیر در  زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و … نیز بوده است.

شرکت دوربین مارکت ارائه کننده دوربین مدار بسته، دستگاه دی وی آر و پکیج های دوربین مدار بسته و کابل های رابط می باشد. دوربین مارکت مشاور، طراح و مجری است و به صورت آنلاین خدمات رسانی می نماید. همچنین دوربین های مداربسته برند در شرکت دوربین مارکت، همراه با مشاوره توسط کارشناسان، نصب می گردد.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 270 تاريخ : چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت: 20:11